Till dig Elsa!!! :D

Jag läste på min Elsas blogg och där uppmuntrade hon mig att svara på lite frågor så Here we go!! :D

Länk till Elsas Awesooome blogg: http://asle.devote.se/

1. Välj i sak du bara skulle äta ett helt år!
Svar: hmm, skulle nog va hallon, fast mjööölk! <3

2. Senaste gången du blev besviken och varför?
Svar: vet faktiskt inte :S

3. Vad är det finaste du ser just nu?
Svar: Mitt underbara täcke! <3

4. tre favorit Glasssmakerna
Svar:B&J cookie douhg, B&J baked Alaska och vanlig vanilj :D

5. sommarens planer?
Svar:Rookie camp,språkresa och vänner såklart!! :)

6. sommarens bästa plagg/inköp
Svar:Mitt as sköna linne från HM <3

7. skulle du kunna leva utan elektronik i två veckor om du fick 500 för det?
Svar: absolut INTE!!!

8. Vad åt du senast
Svar: Hallon ;)

9. tre skönhetstips
Svar:ööööh typ va noga att tvätta bort allt smink, smörj in er med mycket body lotion och ....

10. svart/vitt
Svar: vitt, svart är så Depp ;(

11. senaste saken som fick dig att skratta
Svar: När min bror börja dansa helt galet framför TVn :D

Tack för frågorna Elsa och hennes syskon!!!! :D