Svar från frågestunden! :)

Först vill jag bara säga tack för alla frågor jag fått! Tack så mycket allihopa! :)
Postat av: Moa

Hej Limpan. Jag undrar när du tar med dig dina päron och åker till Göteborg? :D

 

Svar: Jadu, jag ska försöka att få med snart hoppas jag. Kul att du läser min blogg Moa :)


Postat av: Anna
Hur kan van vara så söt, fin, snäll och bäst som du är????? Du är min underbara Linn Claesson <3


Svar: Man blir ju som sin bästis!!! Älskar dig Anna <3

Postat av: Jenniiiiii http://swirl.devote.se

Yaaaaay du har börjat blogga igen :D
Vilka är dina favoritgodisar?


Svar: Toblerone! Gud det är såååååå gott!

Postat av: hilmaa

Vad är din favoritmat?
Vad vill du bli när du blir stor?
Vad är ditt favoritdjur?
Vad är din högsta önskan?
Beskriv dig själv med ett ord.
Vilken är din favorit bok?
TADAAA!!


Svar: Min Favortismat är nog spagetti köttfärssås.

När jag blir stor vill jag bli sjukgymnast, vet inte ricktigt varför men det verkar jätte kul.

Favortidjuret är klart hund.

Min högsta önskan är nog att den här vinter kommer bli helt awesome! :D.

Ehhm det var svårt men det blir nog galen! heheh.

Favorit boken är Tillsammans del 1.

Postat av: elsii

shoo! kul att du börjat blogga igen! Jag har faktiskt funderat på att själv starta en blogg... men nej...aja...some questions...
tre saker du skulle ta med dig till en öde?
hur har din dag sett ut?
har du varit kär i någon kändis?
hur mycke pengar skulle du vilja ha för att äta en hel kaviartub på en timme?


Svar: En kompis, mobilen och en massa läsk ;)

Idag har jag stått i cafe, gjort No och Engelsa Läxan.

JAA allt för många!

Hahahah Elsa vilken bra fråga, minst 1000kr :D

Postat av: anna (w)

duktig flicka som börjat blogga:))
3 frågor till diig:
vad är det äckligaste du vet???
vilken är din favo låt??
om du fick en hund vad skulle den heta då??


Svar: Hmm tuggummi under stolar och bord (uhhhhhhs)

Just nu är det Cobra starship- You make me fell

Den skulle heta Baloo eller Pyret

Postat av: agnes http://katastrof.devote.se

vilken är din favoritapp?? :DDDDDDDD
vilken är den bästa resan du gjort?

 

Svar: Det är nog ett spel som heter Sonic racing (hehe).

Det är helt klar resan till Thailand för några år sedan såååå coolt!

Postat av: Den anonyma apan som heter idaa... http://piiixyy.blogg.se/

Här kommer tiep hundratals frågor, hihi:
- Vad önskar du dig i julkapp?
- Vilket är ditt favorit plagg?
- Favorit resa du gjort?
- Ämne i skolan?
- Idrottslag (svara inte fel nu va?!!)?
- Det fem bästa filmerna?
- Det fem bästa låtarna?
- Roligaste spelet?
- Vilka är dina tre bästa foton tycker du?
- Fyra namn du tycker är fiina (två tjej, två kill)?
- Det finaste mönstret?
- Om du fick välja tre godisar vilka skulle det vara?
- Går du på reklam?
- Vilka är dina favorit buktiker?
- Favorit dag?

 

Svar: Många saker typ en tv, x-box spel, pengar och kläder.

Det är Jeans eller mysiga tjoktröjor.

Resan till Thailand!.

Idrott eller rast ( jag önskar att man fick betyg i att ha rast :D )

Hahah, IBF FALUN såklart det finns inget annat!!

Grown ups, Dear John, Bridesmaids, Kung fu panda och 2012.

You make me fell, whitout you, We found love, Levels och Pressure alesso remix.

Jag vet inte om det räcknas som spel med Galenpanna, ni vet när man har papper i pannan ;).











Postat av: helmer. bodnhelmer

vilka bloggar läser du?
när grät du senast?
vad är det bästa som hänt idag?
gillar du mannagrynsgröt? 
när kommer du att svara på frågorna?


Svar: Alla min kompisars bloggar.

Det var nog ett tag sedan eller räcknas när man skrattar så smycket så att man börja gråta? ;)

Jaaa jag älskar mannagrynsgröt, den som kom på mannagrynsgröt borde få ett pris.

Nu! :D

 

Tack så mycket för frågorna!